اخبار
1401/2/21 چهارشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور در نشست با روسای استانها عنوان کرد:
امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور حتما حضوری برگزار می شود

.

سرپرست دانشگاه پیام نور در نشست با روسای استانها عنوان کرد:
امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور حتما حضوری برگزار می شود
دکتر ابراهیم تقی زاده با عنوان اینکه امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاکید وزارت عتف به صورت حضوری برگزار می شود، گفت: با توجه به اینکه آزمون های مجازی در مقطعی خاص و به دلیل شیوع بیماری کرونا انجام می شد، با گذشت از این بحران، دانشگاه به روال سابق خود باز می گردد.
 

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه پیام نور در نشست با روسای استانها و دبیرخانه های مناطق با عنوان اینکه بعد از بحران کرونا دانشگاه باید به روال گذشته بازگردد، اظهار داشت: کلیه امتحانات دانشگاه در این نیمسال به صورت کاملا حضوری خواهد بود و روسای استانی و دبیرخانه های مناطق موظف هستند، برای برقراری نظم، سلامت و امنیت خاطر دانشجویان در حوزه های امتحانی اهتمام ورزند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی:
آزمون های متمرکز و حضوری مهم ترین ویژگی دانشگاه پیام نور است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور آزمون های متمرکز و حضوری این دانشگاه را یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دانشگاه و ضامن کیفیت آموزش دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از بدو تاسیس تمامی امتحانات خود را به صورت متمرکز ، سراسری و حضوری برگزار کرده است و یکی از دلایل تضمین کیفیت آموزشی این دانشگاه همین آزمونهاست.

 دکتر دل افکار در نشست با روسای استانی و دبیرخانه های مناطق اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به پیروی از سیاست های اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت دانشجویان، آزمون های پایان نیمسال را طی دو سال گذشته به اساتید واگذار کرد و در حال حاضر لازم است که با برداشته شدن محدودیت های کرونا و همچنین تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به روال گذشته خود بازگردد.

وی یادآور شد: تصمیم برگزاری آزمون های پایان نیمسال جاری براساس کارشناسی های به عمل آمده اتخاذ شده و از آغاز این نیمسال به صورت مرتب به کلیه دانشجویان اطلاع رسانی شده است.

دکتر دل افکار ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه دانشجویان این دانشگاه از روسای استانی خواست با همراهی، یکپارچگی و هماهنگی در جهت رفع کاستی ها بکوشند و فضایی آرام و بدون استرس را برای امتحانات دانشجویان فراهم کنند.


 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر